måndag 23 maj 2011

Jag är en usel jävla bloggare, jag vet!

Men det är liiiite mycket annat att stå i just nu. D-uppsatsen ska vara inlämnad 31/5 och tenta 1/6. Jorå söru så att. Annars är det bra.
Jag skriver så att fingrarna blöder (nej, det gör jag inte längre. Nu mer finlirar jag). Men det är svårt det där med att finlira. Aldrig varit min grej riktigt. Kötta ända in i kaklet och sen får det vara bra. Precis så spelade jag fotboll (klarade 12 "trixningar" när jag var typ 12 och det rekordet står sig fortfarande). Men som min handledare så fint säger: detta är en läroprocess som du kommer ha mycket nytta av längre fram. Jaha ja. Då är det väl bara att kavla upp ärmarna och göra det då. Vilket jag gör nu. Nu har jag stirrat på en mening i 15 minuter och kom efter det fram till att "också" skulle ersätta "även". Nu jävlar är det finlir som gäller.

Annars då? Ja, nej, det är inget annars. Eller annars pluggar jag till tentan och sover, äter och tränar. Men jag påpekar bara detta, det är inget klag eller gnäll för jag är förhoppningsvis snart klar med skolan. 1 ½ vecka till. Bara att kötta nu. Jo då.

En liten fundering jag har dock är om mina vänner kommer att finnas kvar om 1 ½ vecka. Jag har varit en usel vän sista tiden och jag förstår om dom har dumpat mig....Buhuhuhuhu.

Måste bara berätta om en mysig upplevelse jag hade igår. Miranda hade pyttedansuppvisning. Det kan ha vart det vackraste jag sett sen jag konfirmerade mig (då fick jag ett par vit/grå fotbollsskor av märket Nike med sned snörning, så ni kan ju förstå...).

Nej, nu har min kafferast tagit slut.

2 kommentarer:

Kanin sa...

Men kanin fortsätter läsa ;) Pusspuss!

S. Wahlstedt sa...

Jag har den bästa läsaren:)