tisdag 1 februari 2011

Första februari!

Vad hände där? Vart tog januari vägen? Jag klagar inte, jag bara funderar lite. Fort gick det i varje fall. Kan vara världens bästa vecka detta. Torsdag *trumvirvel* åker vi till Sälen! Sälen, mitt paradis på jorden. Jag tror inte att jag kommer att komma hem igen. Jag stannar där tills allt blir bra igen. Kan man göra så? Sitta i pappas knä kan jag göra hela helgen i vilket fall som helst. Jag saknar att sitta i pappas eller mammas knä och när de lovade att allt skulle bli bra igen. Det var ta mig fan bra grejer. Men nu fyller man ju snart 25 och riktigt så vig är jag inte så att jag kan sitta i mitt eget knä. Hur tröstar man då? Både mig själv och andra? Ja, fråga inte mig. Jag är inte det blekaste aning.

Det jag vet är att jag ska till Sälen på torsdag och att det kommer bli så fantastiskt fint!!

Inga kommentarer: