söndag 20 februari 2011

Farfars födelsedag!

20:e februari idag och farfars födelsedag. Min älskade fantastiska farfar. Som bara lever i mitt hjärta numera.

Farfar skulle alltså ha fyllt år idag och han fortfarande levde. Men det gör han inte. Farfar är död. Jag är så rolig för det slog mig verkligen förut att farfar inte lever längre. Han kommer inte tillbaka heller. Och han gick bort den 10 september 2007. Det är länge sen men idag slog det mig verkligen att han är död. Och fan vad det känns obeskrivligt.

Mest tycker jag synd om farfar för han missar så mycket. Han skulle ha varit så stolt över Kajsa som pluggar juridik i Uppsala och över Anton som läser på KTH. Det hade värmt farfars hjärta. Och att Oskar jobbar och är helt fantastisk. Farfar hade varit så stolt.

Sorgen släpper inte men inte heller kärleken jag känner för farfar och det är allra viktigast.

Vi ses i Nangijala farfar och tills dess finns du alltid i mitt hjärta för jag älskar dig och har alltid gjort av hela mitt hjärta!

Farfar (längst till vänster) 1951. Stilig va?


Inga kommentarer: